سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن مایع ظرفشویی با نصب رایگان

فروش دستگاه پرکن مایع ظرفشویی با نصب رایگان، دستگاه پرکن مایع ظرفشویی یکی از پر فروش ترین دستگاه های پرکن در صنایع می باشد که با پرکردن انواع ظروف مایع ظرفشویی در سایز ها و حجم های مختلف باعث سرعت بخشیدن به کار تولید کنندگان می گردد. با توجه به اتوماتیک بودن دستگاه پرکن وعدم نیاز به نیروی انسانی باعث کاهش هزینه ها و سوددهی بالایی خواهد داشت. 

فروش دستگاه پرکن مایع ظرفشویی با نصب رایگان

 با استفاده از دستگاه پرکن مایع دستشویی می توان سرعت پر کردن ظروف را تنظیم نمود. یکی از راه های تنظیم سرعت دستگاه، توجه به تعداد نازل های آن می باشد. هر چه تعداد نازل های دستگاه پرکن بیشتر باشد، سرعت پر کردن ظروف نیز بیشتر می شود. همچنین با استفاده از دستگاه پرکن می توان دقت را در عملیات پر کردن ظروف افزایش یابد. در نتیجه هدر رفت محصول در حین عملیات تزریق مواد نیز به حداقل خواهد رسید. برای خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی با مشاورین ما در مجموعه نهاد صنعت پیشگام البرز در تماس باشید تا علاوه بر اطلاع از قیمت دستگاه ها از مشاوره رایگان طراحی خط تولید خود بهره مند گردید.

عملکرد دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی نهاد صنعت پیشگام البرز مجهز به نازل هایی می باشد که تعداد نازل ها برحسب ظرفیت دستگاه متغیر است، به واسطه این نازل ها می توان مقدار فروانی ظرف را در یک زمان پر کرد، معمولاً این دستگاه به صورت تک نازله، دو نازله و … که تا 10 نازل امتداد دارد قابل تولید است. 

نازل های کاربردی در پرکن مایع ظرف شویی نهاد صنعت ،هر کدام به صورت جداگانه مجهز به سیلندر یا محفظه ای می باشند که یک پیستون در داخل آن حرکت می نماید، در لبه پیستون از شیری استفاده شده که حالت چند جهته دارد، این شیر سبب باز کردن مسیر مخزن به درون سیلندر، در زمان عقب رفتن پیستون می گردد و زمانی که پیستون به سمت جلو می آید، مسیر سیلندر به نازل باز می شود، در نتیجه مواد داخلی سیلندر با قدرت و دقت بالایی به داخل ظرف مورد نظر تزریق می گردد.

بعد از اتمام کار و پر شدن تمامی ظرف ها، سیلندر تخلیه می گردد و پیستون به عقب بر می گردد و خلاء ایجادی در سیلندر سبب ورود مواد از مخزن به سیلندر می شود، در نتیجه مراحل بعد پرکنی شروع می گردد. نصب و راه اندازی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی رایگان انجام میشود.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری