سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه شیرینگ لیبل زن بخار اتوماتیک

خرید دستگاه شیرینگ لیبل زن بخار اتوماتیک، لیبل به برچسبی گفته می شود که برای معرفی و نمایش مشخصات محصول و درج اطلاعات مورد نیاز مشتری، کارایی دارد. دستگاه لیبل‌زن از جمله دستگاه­‌های مهم در صنایع مختلف می‌باشد. با دستگاه لیبل‌زن می‌توانید برند، نام تجاری شرکت، اطلاعات محصول و ... را روی محصول خود بچسبانید. استفاده از این دستگاه علاوه بر شناخته شدن برند شرکت یا کارخانه، در تشخیص اصل بودن محصول نیز موثر است. 

 

خرید دستگاه شیرینگ لیبل زن بخار اتوماتیک

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با سال ها تجربه در حوزه طراحی و راه اندازی خطوط تولید به عرضه بهترین انواع ماشین آلات خط تولید می کند، تمامی دستگاه های ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با کیفیت ترین یراق آلات تولید میشوند و قیمت مناسبی دارند اما نسبت به نوسانات بازار نمیتوان قیمت ثابتی برای خطوط تولید تعیین کرد. ، از آنجایی که برای لیبل زدن ظروف دستگاه های متفاوتی از قبیل لیبل زن پشت چسب دار یا لیبل زن OPP  در بازار وجود دارد، یکی از مقرون به صرفه بودن دستگاههای لیبل زنی، دستگاه لیبل بخار (شیرینگ لیبل بخار) با ظاهری شکیل و قیمت مناسب برای تولید کننده می باشد.

 معرفی دستگاه لیبل شیرینگ بخار 

در شیرینگ لیبل گرما بصورت تابشی یا همرفتی یا بخار داغ در تونل دستگاه به لیبل خورده و باعث می شود لیبل بر روی قوطی مقداری انقباض پیدا کرده و جمع شود. هر سه مدل لیبل زن، لیبل را شیرینگ می کنند و دارای تعداد محصول لیبل خورده یکسان می باشند ولی کیفیت لیبل زدن متفاوت می باشد بدین صورت که در شیرینگ لیبل تابشی مقداری سوختگی لیبل ممکن است در برخی از قوطی ها مشاهده شود ولی دستگاه قیمت مناسب دارد، در مدل همرفتی بسیار کمتر سوختگی مشاهده شده و در شیرینگ لیبل بخار سوختگی صفر می باشد.

 بهترین مدل شیرینگ لیبل، شیرینگ لیبل بخار می باشد. در این مدل لیبل بصورت کاملا سالم و بدون کوچک ترین چروک بر روی قوطی شیرینگ می شود از فواید این مدل شیرینگ لیبل توانایی پیش گرم شدن لیبل برای فیکس کردن آن بدون جابجایی بر روی قوطی می باشد یعنی تمام لیبل ها یکنواخت و بسیار تمیز شیرینگ می شوند حتی اگر دمای بخار داغ کمی بیشتر از حد متعارف تنظیم شود.

ویژگی دستگاه شیرینگ لیبل زن بخار اتوماتیک :

دستگاه شیرینگ لیبل بخار اتومات دارای رول بازکن و مکانیک برش اتوماتیک لیبل به روش تشخیص ناحیه شفاف بین دو لیبل یا تعیین طول مورد نظر برای برش و هولدر جهت هدایت لیبل بر روی ظروف می باشد. سیستم کنترل کاملا اتوماتیک بوده و مجهز به کنترل الکترونیکی، موتور، کنترل دور الکترونیکی با صفحه کلید لمسی می باشد.
دستگاه مجهز به خطایابی هوشمند بوده و با اعلام هشدار، اپراتور را از اشکالات و خطاهای پیش آمده آگاه می سازد تا با رفع سریع آنها باعث کمترین ضایعات در حین تولید گردد. دستگاه لیبل شرینگ در سه مدل کاوردار، بدون کاور و پرتابل به همراه تونل حرارتی یا بخار به همراه ژنراتور تولید بخار ( در صورت نیاز ) قابل ارائه می باشد.
شماره تماس جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مهددخانی
09129593215 مهندس رهبری