سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه راه اندازی خط تولید روغن پنبه دانه

هزینه راه اندازی خط تولید روغن پنبه دانه، چربی ها و روغن ها بعنوان غنی ترین منبع تامین انرژی در تغذیه انسان تلقی میشوند و هر گرم چربی 9 کالری انرژی دارد و حال آنکه پروتئین ها و کربوهیدرات ها فقط 4 کالری به ازای هر گرم تامین مینمایند. روغن پنبه دانه در مقام پنجم از نظر سهم در تولید جهانی قرار دارد، استفاده گسترده از روغن های گیاهی در زندگی روزمره راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن پنبه دانه را از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر می کند.

 

هزینه راه اندازی خط تولید روغن پنبه دانه

 مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با سال ها تجربه در حوزه طراحی و راه اندازی خطوط تولید به عرضه بهترین انواع ماشین آلات خط تولید روغن پنبه دانه می کند، تمامی دستگاه های ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با کیفیت ترین یراق آلات تولید می شوند و قیمت مناسبی دارند اما نسبت به نوسانات بازار نمیتوان قیمت ثابتی برای خطوط تولید تعیین کرد. همچنین این دستگاه دارای مدل های مختلفی است که هر کدام دارای یک سری قابلیت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که این موارد هم روی قیمت آنها تاثیر گذار است.

مقدمه ای بر روغن گیاهی

چربی ها و روغن ها بعنوان غنی ترین منبع تامین انرژی در تغذیه انسان تلقی میشوند و هر گرم چربی 9 کالری انرژی دارد و حال آنکه پروتئین ها و کربوهیدرات ها فقط 4 کالری به ازای هر گرم تامین مینمایند . علاوه بر آن نقصان چربی ها حیاتی در مکانیسم رشد (بلوغ عقلی و جسمانی) نقش قاطع دارند. از جانب دیگر ویتامین های A ،E ،D و K فقط در چربی ها محلول بوده و فقط از این طریق جذب ارگانیسم موجودات زنده می شوند، بعلاوه چربی ها در طعم و مزه غذاها و ایجاد تمایل به اغذیه و سهولت بلع اثر دارند .

ویژگی های روغن پنبه دانه :

روغن پنبه دانه از دانه پنبه دانه استخراج می شود و تخم پنبه دانه از 32درصد پوست ، 55درصد مغز و 13 درصد لینتر تشکیل شده است و پروتئین و روغن به مقدار تقریبا مساوی هر یک براساس وزن خشک در حدود 30 درصد مغز دانه را تشکیل می‌دهند. روغن پنبه دانه اصلا کلسترول نداشته و میزان اسید چرب ترانس آن هم بسیار پایین می‌‌باشد.

• میزان اسید چرب اشباع حدود %23-28

• میزان اسید چرب امگا9 حدود %22

• میزان اسید چرب امگا6 حدود %52

• میزان اسید چرب امگا3 حدود %1

جهت خرید و راه اندازی و ارتقای دستگاه های تولیدی خود با مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید. 
نصب و راه اندازی رایگان، 2سال گارانتی و 10سال پشتیبانی تامین قطعات ، رکورد ارزانی وکیفیت از مسیر نوآوریی همچنین طراحی و ساخت سایر دستگاه ها ی بسته بندی ،فرآوری و….صنایع وهمچنین طراحی انواع ماشین آلات ابتکاری گوناگون ماشین سازی توسط پرسنل مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز انجام می گیرد. 
شماره تماس جهت خرید و مشاوره :
0912921294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری