سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ

ارزان ترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ، دستگاه پرکن مایعات غلیظ یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات خط تولید می باشد که تقریبا در تمامی صنایع کاربرد دارد.  این دستگاه در صنایع غذایی و به منظور پر کردن انواع مربا و مارمالاد، خامه، سس، شکلات، ماست، رب گوجه فرنگی و … در ظروف پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و… به کار برده می شود. دستگاه پرکن مایعات غلیظ همچنین در صنایع دیگری نظیر صنایع شیمیایی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، پرکن انواع شربت های دارویی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ارزان ترین دستگاه پرکن مایعات غلیظ

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز ارائه دهنده انواع خطوط تولیدو بسته بندی پرسود است، در همین راستا مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با تجربه سالیانه این موضوع را مدنظر قرار داده و بهترین خطوط تولیدی و بسته بندی را به شما معرفی میکند که هم دارای سود بالایی هستند و هم از جذابیت بالایی برخوردار هستند. این خطوط تولیدی از هر جهت مورد بررسی قرار گرفته اند و تمامی چالش های آنها شناخته شده و برطرف شده اند. برای دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق شماره تماس هایی که در انتهای قرار داده شده ارتباط برقرار کرده و در مورد نحوه کار هر یک از این خطوط تولیدی اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ 

مایعاتی که دارای گرانروی و یا ویسکوزیته (مقاومت ماده در برابر جاری شدن) زیادی هستند، جز مایعات غلیظ دسته بندی می‌شوند. برخی از انواع این مایعات عبارتند از: روغن های شیمیایی با غلظت بالا، گریس، مواد دارویی (شربت) با غلظت بالا ، عسل، شیره خرما، برخی مرباها

هر نوع مایعی که ویسکوزیته‌ی بالا دارد توسط پرکن مایعات غلیظ پر می‌شود، به طور کلی دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستگاهی برای پر کردن عسل تا مایع ظرفشویی است به دلیل حساسیت بالا در حجم و مقدار این مایعات، بهترین روش برای پرکردن آنها، مکانیزم سیلندر پیستونی است .

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ

به منظور پر کردن با استفاده از دستگاه پرکن مایعات غلیظ، از شیوه پرکن سیلندر پیستونی استفاده می شود. در واقع حجم سیلندر مبنای پر شدن ظروف بوده و حجم ظروف نشان دهنده این بوده که حجم سیلندر بایستی به چه میزان باشد، حرکت مایعات غلیظ نظیر عسل به واسطه سیلندر موجود در دستگاه روان تر خواهد شد، در برخی از پرکن های مایعات غلیظ نیز این امکان وجود داشته که برای حرکت روان و سریع تر مایع، مایع مورد نظر را پیش از پر شدن گرم نمود. بعد از پر شدن، نوار نقاله انتقال ظروف پر شده را به سوی دیگر دستگاه های بسته بندی نظیر دستگاه دربند، لیبل زن، جت پرینتر یا تاریخ زن و … انجام خواهد داد.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری