سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش خط تولید مواد شوینده ارزان

فروش خط تولید مواد شوینده ارزان، اگر به دنبال راه اندازی خط تولید مواد شوینده هستید، باید چم و خم مسیر را بدانید و بی گدار به آب نزنید! تولید و عرضه مواد شوینده به دو صورت در کشور صورت می گیرد که شامل شوینده های بهداشتی و شوینده های صنعتی است.  مواد شوینده که در دسته اقلام مصرفی قرار می گیرند از گذشته تا امروز از جمله پر مصرف ترین اقلام در هر محیطی بوده اند. با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید راه اندازی خط تولید مواد شوینده ارزان را در نظر بگیرید و یکی از انواع شوینده های بهداشتی یا صنعتی را تولید نمایید.

فروش خط تولید مواد شوینده ارزان 

شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز ارائه دهنده انواع خطوط تولیدی پرسود در همین راستا شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز با تجربه سالیانه این موضوع را مدنظر قرار داده و بهترین خطوط تولیدی را به شما معرفی میکند که هم دارای سود بالایی هستند و هم از جذابیت بالایی برخوردار هستند. این خطوط تولیدی از هر جهت مورد بررسی قرار گرفته اند و تمامی چالش های آنها شناخته شده و برطرف شده اند. برای دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق شماره تماس هایی که در انتهای قرار داده شده ارتباط برقرار کرده و در مورد نحوه کار هر یک از این خطوط تولیدی اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

 

 عوامل اصلی برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده اتوماتیک:

فرمولاسیون و مفاهیم اولیه ی تولید آن

تهیه ی مواد اولیه مناسب که در داخل کشور موجود باشد

تهیه دستگاه ها و تجهیزات مناسب برای خط تولید کامل اتومات یا نیمه اتومات براساس بودجه مورد نظر تولید کننده

اخذ مجوز ها و کنترل کیفیت مناسب که مطابق با استاندارهای ملی کشور باشد

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی تولیدی مواد شوینده

برای آنکه به راحتی قادر به فعالیت در این زمینه باشید و به سود برسید بهتر است که ابتدا تجهیزات زیر را فراهم کنید:
·         نوار نقاله؛
·         دستگاه لیبل زن؛
·         دستگاه شیرینگ پک و جت پرینتر؛
·         دستگاه میکسر عادی و میکسر دور پایین؛
·         ماشین پرکن دنده ای مواد شوینده تولید شده؛
·         دستگاه درب گذاری اتوماتیک و پلمپ آن.
دستگاه های تولیدی مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز دارای ضمانت و گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی قطعات و لوازم یدکی10 ساله میباشد. سرمایه گذار محترم از ابتدای شروع فعالیت میتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز با اطمینان  برای احداث خط تولید مورد نظر خود گام بردارد.
شماره تماس جهت مشاوره و خرید : 
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215  مهندس رهبری