سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه تولید ظروف پلاستیکی ارزان

خرید دستگاه تولید ظروف پلاستیکی ارزان، امروزه پلاستیک ها قطعا پر کاربرد ترین ماده در صنایع ما هستند. در واقع در دنیای امروزه و مدرنی که در آن زندگی می کنیم، به هر طرف که نگاه کنیم؛ پلاستیک یا انواعی از آن را می بینیم. قطعات پلاستیکی به جزئی لاینفک در زندگی مردم تبدیل شده اند و از این محصولات در اغلب صنایع استفاده می شود. محصولات و قطعات پلاستیکی مانند انواع نایلون، ظروف پلاستیکی، بطری و غیره در جای جای زندگی ما مشاهده می شوند. از اینرو راه اندازی خط تولید آن توجیه اقتصادی خواهد داشت.

خرید دستگاه تولید ظروف پلاستیکی ارزان

ماشین آلات خط تولید پلاستیک از تنوع بالایی برخوردار میباشند با توجه به نوع تولید و ظرفیت روزانه تولید و مواد اولیه، طراحی متفاوت خطوط نسبت به متراژ کارگاه و ... سرمایه گذار محترم می تواند با مطالعه و مشاوره تصمیم نهایی برای راه اندازی و یا گسترش کسب و کار خود را اتخاذ نماید. با توجه به نوسانات بازار و طراحی خاص هر کارگاه قیمت ماشین آلات و خطوط تولید می تواند متغیر باشد. مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با تکیه بر نیروی جوان، خلاق و با تجربه در زمینه طراحی و تولید خطوط فعالیت دارد. ماشین آلات و خطوط تولید بر اساس معیارهای مد نظر سرمایه گذار قابل طراحی و ساخت  می باشند. 

قالب گیری و تولید قطعات پلاستیکی

برای تولید قطعات پلاستیکی متنوع که می توانید انواع آن ها را در محیط زندگی خود مشاهده کنید، مانند ظروف پلاستیکی، بطری های تو خالی، قطعات خودرو، فطعات پلاستیکی به کار رفته در لوازم خانگی و غیره را اغلب با استفاده از 3 روش قالب گیری رایج تولید می کنند که در زیر این سه روش را نام برده و به اختصار معرفی می کنیم.

قالب گیری دمشی

قالب گیری دمشی اغلب برای تولید قطعات توخالی مانند انواع بطری ها استفاده می شود. در این روش مواد اولیه درون قالب قرار گرفته و حرارت داده می شود و سپس با استفاده از دمش باد درون قالب محصول را به شکل قالب در می آورند و در نهایت نیز خنک و از قالب خارج می کنند.

قالب گیری تزریقی

قالب گیری تزریقی یکی از معروف ترین انواع تولید قطعات پلاستیکی است که از آن می توان برای تولید انواع قطعات پلاستیکی تو خالی و غیره از جمله لوازم خانگی ، سبد میوه، سپر خودرو ، قطعات خودرو و غیره استفاده  کرد. در دستگاه تزریق پلاستیک مواد پلاستیکی مذاب به درون قالب تزریق می شود و با خنک کاری به شکل قالب در می آورند.

قالب گیری فشاری

 

قالب گیری فشاری یکی از دیگر روش های پرکاربرد تولید قطعات پلاستیکی است که بیشتر جهت تولید ظروف یکبار مصرف ، کامپوزیت ها و فایبر گلاس ها اسنفاده می شود. این روش معمولا برای شکل دهی لاستیک ها و ترموست ها است ، اما برای تولید قطعات پلاستیکی می توان آن را  مورد استفاده قرار داد. در این روش مواد پلاستیکی در حفره پایین قالب قرار می گیرد و با پرس توسط فک بالایی و اعمال گرما و فشار، شکل قالب را به خود خواهد گرفت.

 

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده و نیروی جوان و خلاق احداث خطوط تولید را فراهم آورده. تمامی دستگاههای تولیدی دارای ضمانت و گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی قطعات و لوازم یدکی10 ساله میباشد. سرمایه گذار محترم از ابتدای شروع فعالیت میتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز با اطمینان  برای احداث خط تولید مورد نظر خود گام بردارد.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید : 

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215  مهندس رهبری