سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خرید دستگاه خط تولید ارده

قیمت خرید دستگاه خط تولید ارده، ارده یا طحینه خوراکی است که ازدانه های کنجد بوداده و له شده در اثر فشار بدست می آید. ارده به تنهایی یک ماده غذایی کامل برای هر وعده غذایی مخصوصا صبحانه است. ارده را می شود به صورت خالص بدون هیچگونه افزودنی با نان استفاده کرد یا از مواد شیرین مانند عسل و شیره انگور، شیره خرما یا مربا اضافه نموده و طعم دار کرد. فروش ارده در ایران بازار خوبی دارد و باتوجه به عدم واردات آن راه اندازی خط تولید ارده از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر است.

قیمت خرید دستگاه خط تولید ارده

ماشین آلات خط تولید ارده با توجه به میزان تولید روزانه و مساحت کارگاه و بهره وری که سرمایه گذار از خط تولید خود انتظار دارد و اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودنش دارای قیمت متغیر می باشد، ثابت نبودن قیمت ارز و تجهیزات اولیه در بازار نیز مزید برعلت گشته تا نتوان برآورد مشخصی از هزینه راه اندازی خط تولید ارده در ایران انجام داد. ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، در زمینه ی تولید ماشین آلات خط تولید حلواشکری، دارای تخصص کافی و سابقه ی دراز مدت می باشد و به طور حتم، عرضه کننده ی ماشین آلات خط تولید با استانداردهای قابل قبول می باشد. تمامی ماشین آلات تولیدی دارای ضمانت 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشند.


توضیح کلی در مورد فرآیند تولید ارده از دانه کنجد :

در خط تولید ارده  دانه های کنجد بوجاری (جدا کردن دانه از پوست و ساقه) را در منبع تغذیه قرار می دهند، سپس بوسیله تسمه نقاله دانه های کنجد را در مخازن استیل هدایت کرده و به مدت زمان معینی خیس می نمایند. دانه های خیس خورده از طریق تمسه نقاله وارد مخازن پوست جدا کنی یا پوست کن می شوند. در این دستگاه در اثرسائیده شدن و ضربه ، پوست دانه ها شکسته شده جدا می شود.

دانه ها و پوسته جدا شده دانه، همراه هم به تانک های آب نمک منتقل گردیده و در این مرحله پوسته ی دانه ها رسوب کرده ته نشین شده و از مغز دانه های کنجد که به سطح آب نمک می آیند، جدا می شوند، سپس دانه ها را بوسیله آب تصفیه شده شسته و آن‌ها را عاری از نمک می‌گرداند. مغز کنجد را به داخل دستگاه خشک کن دورانی (سانتریفیوژی) جهت حذف آب، انتقال میدهند. در مرحله بعد مغز کنجدها جهت خشک شدن به مخازن مخصوص (خشک کن حرارت مستقیم یا گرم کن با بخار) فرستاده می شوند.

سپس برای خنک کردن دانه ها از دستگاه تبرید استفاده می‌شود. دانه های کاملا خشک شده کنجد، بوجاری شده و وارد آسیاب صنعتی می گردند، دانه ها در آسیاب با فشار له شده و خمیر شل مانندی بدست می آید که ارده نامیده می شود.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری