سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه شیرینگ پک تونلی ارزان مواد غذایی

دستگاه شیرینگ پک تونلی ارزان مواد غذایی، بسته بندی به وسیله ی نایلون شیرینگ یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش های بسته بندی محسوب می شود. به کمک این روش بسته بندی می توان انواع مواد غذایی نظیر نوشابه، آب معدنی، شیر، دوغ، ظرف های غذا و … را بسته بندی کرد. همچنین میتوان به کمک دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی مواردی دیگری نظیر بسته های خرما، کلوچه و بیسکویت را نیز بسته بندی کرد.

دستگاه شیرینگ پک تونلی ارزان مواد غذایی 

دستگاه شیرینگ پک از جمله دستگاه های بسته بندی مرحله نهایی (final packaging) می باشد. از این دستگاه جهت بسته بندی چند تایی و یا تکی محصولات استفاده می شود. این دستگاه حتی برای محصولاتی که داری بسته بندی دوم کارتونی (cartooning packaging) نیز هستند استفاده می شود. مهم ترین مزیت این نوع بسته بندی امکان حمل و نقل آسان، انبارش آسان و محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت می باشد.

شیرینگ پک؛ یکی از اصلی ترین دستگاه های خط تولید صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی می باشد. قیمت پایین، سرعت بالا در بسته بندی و کارایی بسیار مناسب، شیرینگ پک را به یکی از دستگاه های اصلی خطوط تولید تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت انسان ارتباط دارد، پلمپ و بسته بندی مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به چه صورت است؟

 

دستگاه شرینک پک به عنوان اولین قدم با میزان مشخصی از فیلم یا رول پلاستیکی شیرینگ محصول مورد نظر را در برگرفته و پس از آن به کمک نوار نقاله، آن را به درون کوره انتقال می دهد. حرارت درون کوره سبب نرم و پخته شدن این روکش می شود و با توجه به حالت جمع شدگی که به خود می گیرد به خوبی محصول را احاطه می نماید. پس از قرارگیری فیلم شیرینگ در مقابل حرارت، این بار در بخش انتهایی کوره فن خنک کننده ای وجود دارد که به بسته حرارت دیده هوا می دمد. اکنون شرینگ به اتمام رسیده و محصولات درون پوششی شفاف پلاستیکی قرار داده می شوند .

شرکت تولیدی نهاد صنعت پیشگام البرز با بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده و نیروی جوان و خلاق احداث خطوط تولید را فراهم آورده. تمامی دستگاههای تولیدی دارای ضمانت و گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی قطعات و لوازم یدکی10 ساله میباشد.سرمایه گذار محترم از ابتدای شروع فعالیت میتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز با اطمینان  برای احداث خط تولید مورد نظر خود گام بردارد .

شماره تماس جهت مشاوره و خرید : 

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215  مهندس رهبری