سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه پرکن چهار نازل مایع رقیق ارزان نهاد صنعت پیشگام البرز

یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های پرکن است که فرآیند پر کردن به صورت خطی و افقی انجام می شود. دستگاه های چهار نازله اتوماتیک در دو نوع خطی و افقی وجود دارند که با توجه نیاز صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه به صورت اتوماتیک تمام ظروف را ردیف می کند تا محصول نهایی به ترتیب پر، در بندی و آماده بسته بندی شود.

دستگاه پرکن چهار نازل مایع رقیق ارزان نهاد صنعت پیشگام البرز

 دستگاه پرکن چهار نازله مناسب انواع مختلف بطری در سایز و شکل های مختلف ، می تواند برای بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه ها با بدنه استیل و قابلیت پر کردن مواد متنوع کارایی بسیار زیادی برای صنایع دارند. انواع مایعات، نوشیدنی ها، مواد بهداشتی و شوینده، مواد شیمیایی و غیره را در انواع ظروف از جمله: پت یا شیشه ای می توان با این دستگاه های پرکن 4 نازله پر و بسته بندی نمود  روانه بازار فروش کرد.دستگاه پرکن 4 نازله شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز

دستگاه های پرکن انواع مختلف دارند که با توجه به نیاز مشتری قابل طراحی می باشد . شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز آماده همکاری با سرمایه گذاران محترم در تولید و طراحی انواع دستگاه پرکن فعالیت دارد. مشاورین ما آماده همکاری با صنایع مختلف در زمینه طراحی و تولید دستگاه پرکن می باشد .

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری